Meer sales door hogere klanttevredenheid

Customer Journey ondersteuning

Je huidige klantenbestand geeft je relevante informatie om de customer journey te ondersteunen. Uiteraard wil jij je klant op het juiste moment, via het juiste kanaal en met de juiste boodschap benaderen. Dat leidt tot een hogere klanttevredenheid en meer sales.

30% meer conversie door het begeleiden van nieuwe klanten na hun eerste aankoop, gerichte na-belacties, gepersonaliseerde e-mails met achtergrondinformatie en een bonus voor hun 10e aankoop moment

Een unieke klantbenadering

Klanten willen het gevoel hebben dat ze op de eerste plaats staan. Zorg dus dat je klantencontact uniek is. Dat doe je niet met een standaard softwarepakket. Standaard modules volgen niet jouw business. Laat staan dat jouw klanten dan persoonlijke berichten ontvangen.

Verschillende type klanten op verschillende manieren inspireren tot aankoop, NowInc’s software maakt het mogelijk

Onderscheid jezelf van je concurrenten

Elk bedrijf wil de customer journey goed ondersteunen. Logisch, want daarmee vergroot je je omzet per klant. Met standaard software bereik je echter niet wat je echt wilt. Namelijk flexibel kunnen inspelen op de behoefte van je klant. En die wisselt. Dan wil je dat je software snel mee verandert. Zo blijf jij je concurrenten voor.

Door de werkwijze en gebruikte technieken kunnen we snel en gecontroleerd nieuwe functionaliteit toevoegen. Zo kunnen we de functies die de klant graag ziet direct leveren en zo constant meebewegen met veranderende wensen